​Optimalizácia procesov inak

​Optimalizácia procesov inak

Zavádzanie nových procesov vo firmách vo všeobecnosti nie je populárne. Do zabehnutých pracovných návykov zamestnancov sa zavádzajú nové – na prvý pohľad zložitejšie úkony, čo väčšinou vyvoláva vlnu nespokojnosti. Úspešné firmy však musia napredovať aj v tejto oblasti. My sme sa vydali trochu inou cestou. Svedčí o tom aj email našej kolegyne z oddelenia dopravy:

„Ešte raz zdravím,
Práve som schvaľovala faktúry za phm, už to robím iba cez Pilota, je to super.
Vlastne už sa všetko robí iba tam, na konci mesiaca tam budeme robiť aj porovnanie voči SAPu.
Teším sa, že potom Vám už nebudem musieť posielať reporty.
Majte sa pekne
MB“


Tento email poslala naša kolegyňa po optimalizačnom projekte do spoločnosti QPC, ktorá nám pomohla zoptimalizovať a zefektívniť administratívnu prácu na oddelení dopravy. Po jeho ukončení zvládajú agendu oddelenia spracovávať traja ľudia namiesto pôvodných štyroch. Projekt minimalizoval zbytočné činnosti v ich práci. Neplytvá sa ich časom a sú tak efektívnejší.
Úspešnosť projektu podčiarkuje aj fakt, že bol z veľkej časti realizovaný v online prostredí cez MS Teams a bol zavedený do pracovného procesu služobne staršou kolegyňou. S novinkou sa popasovala ukážkovo. Dôkazom toho sú jej slová vďaky. Chcelo to „len“ vystúpiť zo svojej komfortnej zóny, oboznámiť sa a pochopiť podstatu novej myšlienky a zaradiť ju do svojej každodennej pracovnej rutiny.

Ďakujeme kolegom na doprave za úspešne zvládnutý projekt a prajeme veľa energie do ďalšej práce!

Ponuka práce

všetky ponuky

Vodič/vodička solo vozidla

mzda: 0+ €

viac informácií

Vodič/vodička ťahača

mzda: 0+ €

viac informácií

Account manager pre Senec

V prípade, že nastúpiš, budeš: - pripravovať akvizíciu nových zákazníkov, starať sa o existujúcich zákazníkov - rozvíjať a budovať dobré vzťahy s obchodnými partnermi, zlepšovať imidž spoločnosti - udržiavať pravidelný kontakt so zákazníkmi (mailový, telefonický, osobný) - plánovať, organizovať a viesť jednotlivé obchodné rokovania - pripravovať prvotnú analýzu klienta a jeho investičnej alebo úverovej rizikovosti - analyzovať zákaznícke potreby - pravidelne reportovať dosiahnuté obchodné výsledky za prideleného partnera - poskytovať odborné finančné poradenstvo potenciálnym a existujúcim zákazníkom - vyhľadávať nové obchodné príležitosti v danom odvetví, robiť prieskum trhu a aktivít konkurencie - mať zodpovednosť za dodržiavanie interných smerníc, nariadení a predpisov - zastupovať finančné, obchodné a marketingové a hodnotové záujmy finančnej spoločnosti - participovať pri tvorbe obchodných a marketingových stratégií a plánov finančnej inštitúcie - vykonávať iné doplnkové práce, ktoré priamo i nepriamo súvisia so zabezpečením a spracovaním obchodného prípadu Zamestnanecké výhody, benefity - motivačné nadštandardné odmeňovanie - príležitosť na sebarealizáciu, osobný i kariérny rast - zázemie stabilnej rodinnej spoločnosti

mzda: 0+ €

viac informácií

Prečo si vybrať HOPI?

Našou prednosťou je vysoká orientácia
na zákazníka a spokojných zamestnancov.

viac o hopi
Stredoeurópske pokrytie
Stabilita, pružnosť a bezpečnosť v jednom
Poctivý zamestnávateľ
Kvalitná starostlivosť o zákazníka
Zvyšování efektivity
Dávame priestor ľudskému potenciálu

Spoločnosti,
ktoré nám už dôverujú.

Vybrané referencie
Beiersdorf Billa Metro Lindt Hyza Budweiser Budvar Rajo Terno DR. Oetker Minit