V prípade, že nastúpiš, budeš:
- pripravovať akvizíciu nových zákazníkov, starať sa o existujúcich zákazníkov
- rozvíjať a budovať dobré vzťahy s obchodnými partnermi, zlepšovať imidž spoločnosti
- udržiavať pravidelný kontakt so zákazníkmi (mailový, telefonický, osobný)
- plánovať, organizovať a viesť jednotlivé obchodné rokovania
- pripravovať prvotnú analýzu klienta a jeho investičnej alebo úverovej rizikovosti
- analyzovať zákaznícke potreby
- pravidelne reportovať dosiahnuté obchodné výsledky za prideleného partnera
- poskytovať odborné finančné poradenstvo potenciálnym a existujúcim zákazníkom
- vyhľadávať nové obchodné príležitosti v danom odvetví, robiť prieskum trhu a aktivít konkurencie
- mať zodpovednosť za dodržiavanie interných smerníc, nariadení a predpisov
- zastupovať finančné, obchodné a marketingové a hodnotové záujmy finančnej spoločnosti
- participovať pri tvorbe obchodných a marketingových stratégií a plánov finančnej inštitúcie
- vykonávať iné doplnkové práce, ktoré priamo i nepriamo súvisia so zabezpečením a spracovaním obchodného prípadu
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivačné nadštandardné odmeňovanie
- príležitosť na sebarealizáciu, osobný i kariérny rast
- zázemie stabilnej rodinnej spoločnosti